Panduan ku.

Wednesday 4 May 2011

Saya manusia biasa.


Saya adalah orang biasa-biasa seperti orang kebanyakan juga. Kadang-kadang saya kelihatan LUARBIASA, itu hanya kerana saya "berfikiran seperti orang luarbiasa".

Kenapa saya terpaksa berfikiran seperti itu..?

Kerana.. Dengan berFIKIRAN yang luarbiasa, saya akan mengeluarkan KATA-KATA yang luarbaisa, dengan berkata-kata yang luarbiasa, ianya menjuruskan kepada TINDAKAN yang Luarbiasa.. Dengan tindakan-tindakan yang luarbiasa, ia akan menjadi HABIT atau TABIAT-TABIAT yang luar biasa kepada saya. Dengan mempunyai HABIT yang luarbiasa positif, ianya akan mengubah CHARACTER diri saya menjadi seorang yang ber CHARACTER LUARBIASA. Character ini lah yang akan menentukan PENDAPATAN dan KEJAYAAN saya HARI INI. Pendapatan yang LUARBIASA... "ExtraOrdinary Income"..

Kenapa saya terpaksa berpendapatan luarbiasa ? Itu adalah kerana ia adalah tugas saya. I have to do. Sebab itu adalah tugas saya.!!!! My task is to succeed.



Saya juga boleh mengubah NASIB saya hari ini, dengan hanya mengubah "karakter" diri saya. Karakter diri saya boleh terubah dengan hanya saya mengubah TABIAT hidup saya. Tabiat juga boleh berubah dengan hanya mengubah TINDAKAN-TINDAKAN harian dalam hidup saya. Tindakan harian saya boleh terubah dengan mengubah KATA-KATA dari mulut saya. Kata-kata dari mulut saya boleh terubah dengan mengubah cara saya BERFIKIR.

So... segala-galanya bermula dari FIKIRAN anda.
Anda adalah apa yang ada di dalam KOTAK FIKIRAN anda.
Kaya atau miskin anda adalah berada di dalam OTAK anda..

Bermulalah dengan berfikiran POSITIF...............>>> akan menjadikan anda lebih kaya dan BERJAYA..

INSYAALLAH

Petikan dari:
Basic Information:
http://www.facebook.com/muhammadzulkey

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Ada kelapangan boleh singgah ke kedai saya: KedaiNam369.blogspot.com